iron man 2

haft en skön dag med johan, chillidill, lasagnen smaka inte alls dumt och fikan på strandgatan vart väl helt okej den oxå :) väldigt sällan jag klagar på bulle å cola!!!
blev en sväng ut till junkyard idag igen, börje skulle te goldmine och då kila johan in på jy och köpte en longboard som han tjötat om. han har ingen karaktär alls, sämre än mig:P men de e underbart johan. tummen upp!!
slängde även in ett cv på ica maxi, får se om dom vill ha trollhättans bästa arbetare.

träning blev de, sjukt skoj att kasta boll igen :) och inte bara ha fysträning. svettig å go och efter den så var det dax att snabba sig hem, slänga i sig mat och kila vidare till bion.
iron man 2. riktigt bra faktiskt, en riktig börjefilm om man får säga så.
men nu till dagens klagomål!!!
varför envisas jag med att ibland, väldigt sällan gå på bio? visst det är ju bättre ljud, lite störra bild och allt sånt där. men de är nog ta mig fan världens sämsta stolar!!! USCH!!!! det är tamigfan mer plats på ett flygplan än i en biosalong!!!! BUUUUUUUUUUUUUUUUUU, så jävla kass. bara för man är lång så ska man väl för fan inte sitta obekvämt. fruktansvärt dåligt. man vill ju liksom sjunka ner lite gött som man när när man sitter hemma i soffan eller i en skön fotölj, NEJNEJNEJ!!! långa stiliga grabbar som mig ska sitta raka i ryggen, stela som pinnar och glo på rulle. filmen var bra, men den hade nog vart mycket bättre om man hade sett den hemma och kunnat sitta mycket mycket skönare!! skärpning fan, byt ut stolarna och ge oss långa lite utrymma för våra ben.
lille johan satt ju fan som en kejsare kunde man tro, kunde tom lägga upp benet lite gött på sitt andra ben.

nepp slut klagat för ikväll, imorn fyller väl carlgustav år? undra vad han får i fina presenter :)

nu ska jag kika om jag missat nått bra tvprogram idag. ha de bäst

TJAAAOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0