hej å hå

jädra promenadgrabb jag blivit. blev en runda ner te slussarna idag igen, riktigt gött att traska. fick upp ett jävla tempo idag vill jag lova,så fort så att jag tom tog svängen runt spikön när jag kom tebax.
annars en slö dag som vanligt. har äntligen fått tag på kvinnan på lönekontoret för att få ett arbetsgivarintyg som tydligen ska in till a-kassan annars får jag inga cash. jävla pappar å skit, a-kassan tänker inte nått på miljön, bara att dom ska ha mer och mer papper.

får se om det blir nån innebandy idag, verka lite tvek igår men några timmar kvar tills det drar igång.
tror allt att jag överlever att skippa den idag.

Man United - bayern idag, GLOOORY GLOOORY MAN UNITED, nu jävlar spöar vi tyskjävlarna så det blir fin fotboll i semifinal och ev final av united =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0