halv 2 hos börje

Jag och mr börjesson ska luncha ihop eller ska man säga att vi ska laga
mat och bjuda hem varandra, som i halv åtta hos mig på tv4 men istället
kör vi en lunchvariant. Börje gick ut 100% och trodde att han skulle öka,
men tyvärr kompis, det saknades något.
Lasagnen var väldigt god får jag säga, en fin sallad med fetaost, och bröd.
Hade icke räknar med sallad eller bröd, så de reparerar ditt misstag lite eftersom du inte hade någon möjlk.
Tyvärr är det för tidigt på dag för att dricka sprit annars vet du att jag aldrig hade sagt nej till det. Så jag fick fixa mjölk själv, tog med mig ett paket till "bjudningen". Hör dock inte till vanligheterna att jag bjuder värden på mjölk när jag blir bortbjuden på lunch/middag/mat. Går inte äta lunch utan "chateau de la ko"
Men men,  det blev ju lyckat iaf.
Du kunde kanske haft i lite mindre ostsås ;) men va fan, allt onyttigt är ju gott så det drar inte ner betyget nått.

BETYG: 9 av 10 mjölkpaket :)




Båda blev mätta som två svullna grisar och imorn är det min tur att tackla denna utmaning, hal gick ut ganska starkt och la ribban väldigt högt så imorn så kan jag inte hålla tillbaka på mina skills och måste servera en fantastisk lunch för att bräcka grabben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0