halv 1 hos mig...

ja då var det min tur idag, om man kan kalla det tur :/
själv tycker jag ju att det var börjesson som hade tur som fick äta min
fantastiska thaikycklingwook. grymme gött om jag får säga det själv.
har inte fått nått betyg från han ännu men han verka nöjd, mätt och belåten:).

den dära johan kom ju förbi och ville smäka på dofterna iaf. och det är här min TUR kommer in :D
GRABBEN HADE MED SIG KROKODIL OCH MAZARIN :D jävla gött vart det. dessa goda bakverk tackar vi extra mycket för. mycket godare bakverk än den jävla träningsvärk jag kommer ha i röven imorrn :S.

fan, bilderna vill tydlingen inte hamna på bloggen :( testar lite senare. ska ta mig ork att hoppa in i duschen...

bapada tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0