grattis carlgustaf

idag fyller du kungen år. grattis grattis. hoppas du får en bra dag!! :)


valborg. vad fan gör man på valborg? jag har ens gjort nått speciellt på valborg sen
jag fyllde 18? jag tror faktiskt inte detta.
känns som valborg är en tradition för tonåringar upp till 18.
en mer eller mindre fjortistradition. iaf för min del.
förr hängde man ju på knorren med polare, såg massa fulla polare och en mörk
skog typ, och kanske någon liten brasa. så det där med valborg just nu känns
som lite överflöd. det enda man firar lite i mitt liv där är väl midsommar, jul och nyår.
så får la se vart dagen tar vägen.

om nån har nått spännande att bjuda på en valborg som denna så skriv gärna det.


ska starta dagen nu. ha de fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0