förtjusande dag

solen skiner, folk är glada, fåglar na flyger. det är stek
firrat på sommardäcken på fårrden, ett problem ur världen. får nu se hur långt den går innan den ramla ihop.
hängde runt lite med johan, stan, sibylla, vårdcentralen, och sedan var det dax!!!
HALV TVÅ HOS BÖRJE!!
hemgjorda köttbullar, potätämos, brunsås och lingonsylt. riktigt sjukt gött faktiskt.
min tur imorn, vet i fan vad det ska bli men funderar lite på schnitzel, hur man nu stavar till det :P.
efter maten skulle johan å börje lira lite xbox, jag råkade dock slumra till en pytteliten stund. riktigt gött men hade gärna tagit mig 5 minuter på lille visaren...
vakna till och då drog vi iväg med fårrden mot överby, räsersnabbt va vi där, en sväng på elgiganten, siba, hm och så råka det slinka ner en goe glass i solen:)

sedan mot björnen, tvätta bilen/skölja av den. redan börjar pollen våldta min fårrd, pollen på svarta bilar är inte optimalt :( men den bev betydligt renare.
sen va de la bara å tanka lite å se om tankmätarn funka och det verkar den göra, toppen bra. och nu ligger jag här å degar och luktar stek... vart en mycket trevlig dag med johan och börje och ikväll blir det
FCT vs BAJEN!!! blir nog en lätt seger för hammarby skulle jag tro.

japp, då får jag tacka för mig för den här gången, nu har jag gjort mitt för bloggvärlden för en stund framöver, återkommer senare ikväll om fct matchen bland annat.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0