fct

skit skit skit. fan fan fan, helvete.  känns som hammarby inte var speciellt bra faktiskt, bara de att fct tog inte vara på dom chanser som dom skrapade fram + att man kanske slaravde bakåt.
var la en okej match från fcts sida men tråkigt att dom inte kunde pilla in lite mål :(..

dom har en stor svaghet och jag vet inte riktigt om jag vågar hänga ut namn direkt
men dom som känner mig väl vet nog vad jag klagar på :P
men om jag hade lirat så hade jag ju självfallet hängt in 2 pytsar ;) gammal go skyttekung!! haha

nemen fan, 0-2 mot bajen e ju inte helt kass heller eftersom dom är tippade till favoriter men tyckte verkligen inte att dom ägde matchen på nått sätt. låt mig coacha nästa match och det är 3 givna poäng hem till trollhättan :)


nu till det viktiga!!!
eidar bjussa på biljett, körv + dryck. grymt ;) gott gott. fotboll och korv det är lika självklart som ishockey på is.
LOVE KÖRV på fotboll och bandy (Y) det är la iofs lite därför man går och kollar på det?
dock så vart det ju bara en vanlig go kokt korv och inte en stor fet grillad som man köper på gripens matcher :(

kilade hem, farsan kom med den geniala idén!!!!!
ska vi beställa kebabrulle nu eller??? ja fan de e ju aldrig fel. tyvärr tog den slut jävligt fort men även den satt riktigt fint.
och när jag ändå är inne på matsnacket så var det ju lunch hos börjesson idag, halv två hos börje!! så jag får la slänga upp en bild på denna fantastiska mat som serverades:)


KÖTTBULLAR ÄR SJUKT GOTT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0