ett smärtsamt farväl :'(

då var min älskade underbara skönhet såld :'( hu huuuuuuuuuuuuuuuhubuuuuuuuuu
men men, blir en mer förmögen man istället, slippa leva med små marginaler.
att äga en cab med a-kassa som inkomstkälla är inte de roligaste, den där jävla
försäkrings skiten äter ju upp alla mina pengar. folk frågar, HUR FAN HAR DU RÅD ATT LUNCHA? FESTA? som du gör? svar: EN JÄVLA BRA FRÅGA!! men på nått vänster så går finanserna nog plus minus noll skulle jag tro.
vi har haft en fin tid till sammans, många fina minnen, mycket cruise i solen. får se om ukf:en lever vidare i fåårrrden. kändes inte alls bra när när jag låg hemma och fundera över mitt beslut, mer eller mindre ångest över hela mitt liv, hoppas dock att nästa ägare tar hand om dig lika bra som jag gjort. helt galet. du är borta, jag saknar dig redan, och jag vill ha kvar dig. men tack vara den där jävla krisen som gjorde att folk börja sluta köpa saabar och jag fick kicken så är detta tyvärr de beslut vi måste ta :P.

då tar vi ett litet snack om fårrden. grym liten svart bil från -94, ett bra år. vm brons i fotboll WÖÖOOWÖÖÖÖ
och os-guld i hockey via foppas superstraff och salos helt sjuka räddning. så jag hoppas denna är bra som de året var ;) har för mig att det även var en sjukt varm sommar just 94 :)
av de jag sett nu så verkar de vara en pära, går som en symaskin och klockan går rätt, stereon funkar, och nu även med en blå doftgran "NEW CAR" så jävla nice :D ronny å ragge, här kommer jag, hell yääääääääää :D

ska leta efter nått att äta nu och ta ett glas saft, blir till att fira lite i sorgens tecken. hoppas de e nått bra på tv oxå

ha de gött, gråt lite för mig om ni vill.. vart en tråkig dag :( nästan som att skiljas från lextorp)
OBS!! NÄSTAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0