då var det gjort

japp japp, då var det gjort. min älskade pärla ligger ute för försäljning på blocket :'(
delade känslor inför detta beslut, känns som att försöka skiljas från sin vän samtidigt som att det kan bli skönt utan min älskade kärra. med en snål och usel a-kassainkomst så känner jag att det finns roligare saker att lägga pengarna på i sommar istället för en bil. visst är det jävligt gött med en cab på sommarn men det är jävligt roligt att försöka hitta på andra saker som inte har med en bil att göra. tex resa eller nått. och jag har ju hört rykten att jonas har en ny 900 till förfogan så då kan han börja köra runt på mig igen ;) eller om turbo-peggan går igenom besiktningen för johan :D
ne rå, om jag får sålt bilen så får jag köpa mig en annan lite skrutt, en liten räser som min gamla golf.
det löser sig nog. sitter ju inte i sjön även om ingen är sugen på att köpa min bjuti.

en bild tagen av börje bö, "världsfotografen"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0