bildoktorn

har hängt med johan idag efter mitt "halv ett" besök. ett inlägg kommer om det senare.
jag och johan kilade till johann och kolla kläder, snacka skit med mera. tro fan att både jag och johan fastnar för livet härligaste sommarplagg, men va ffaaaa aan jag köpet en sån oxå johan, skiter i att du lätta på lädret först ;). efter det begav vi oss ut till överby i johans "bil"om vi kan kalla den det?
en pegga 205 eller nått från tidigt 90-tal skulle jag tippa.
går som en klocka, tickar på såfint så tills den helt plötsligt dör men idag råka den iaf överleva! fruktansvärt gött att man slapp knuffa igång skiten. kom dock lite regn, på med vindrutetorkarna, MEN VA FAAAN JOHAN, jag ser ju för fan mindre om jag ska använda torkarbladen (jag körde alltså för johan kan inte köra, värdelös chaffis).
så vi fick svänga in till mekonomen och köpa ett nytt, och sedan skulle johan försöka sätta det de, tog la 5-10minuter sen var det klart. tummen upp johan, trodde fan inte du kunde sånt när du inte ens vet vart spolarvätska ska vara. räjsa förbi maxi, köpte saft och johan köpte lite allt möjligt, mins typ bara yoghurt och läsk.

nu ska jag strax iväg och lira innebandy med oldboys saabare. hörs senare med ett inlägg om halv ett hos mig.



bladet ser lite trött ut va? :P




har inte sett johan så här aktiv sedan hösten 07 skulle jag tippa på, gött att se att du har saabmekarhänderna kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0