ballen

då har det vart premiär på ballen idag. lunch på balkongen är nog ta mig fan bland det skönaste som finns, skulle lätt kunna sitta i enbart i kallingarna men jag får försöka se lite städad ut ifall dom boende på andra sidan vägen sitter och spanar på mig. det är säkert närmare 20grader här, nästan vindstilla, bara på mina fötter som känner vinden eftersom dom hänger ut lite på räcket.

sitter å mösar nu och väntar på vår allas börje böö, ska gå och biffa på plus och sedan blir det en promme upp till björndalen och dega innan börje ska köra ner mini-börje till handbollsträning.
får försöka fixa lite goa solbilder att slänga upp här. blir nog lite mer liv här på denna fantastiska blogg.

btw, blir sjukt sugen på att hänga på kusten och glida båt när det är sånt här underbart väder :)


ha de gött folk, tjabb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0