dagen före

japp, då börjar det närma sig.. imorgon kliver jag in i högskolan västs lokaler och får lite info, men vart ska detta sluta? Kan kan plugga? Finns det inom mig eller måste jag slita som ett björn för att ta mig igenom denna kurs jag har sökt? Jag vet i fasen asså, men om folk orkar läsa till läkare med mera så kan väl jag stå ut i ett halvår för att känna på hetlufte lite innan jag förhoppningsvis inom ett x antal månader/år kommer in på phs, om jag någonsin kommer lyckas. Men klart jag ska de, trägen vinner ju som det så fint heter :). om jag ger upp redan så är det ju iofs ingen idé att söka in.
15? dagar kvar kanske innan ansökningsportalen stängs och mitt personliga brev är som det är, jag vet inte om det är bra eller dåligt. Tycker verkligen inte om att skriva om mig själv. Känns så jädra konstigt att man sitter och beskriver sig själv. Alla vet väl redan att jag är en underbar, snäll, ärlig, rolig, go grabb från Trollhättan som aldrig kan sluta tjöta?

Har ju åkt på den där förkylningen igen och då ligger jag som vanligt i min underbara säng, men de senaste dagarna har jag funderat på om jag måste köpa mig en ny. Min rygg krånglar lite och det kan bero på att man ligger i världens skönaste säng ifrån bronsåldern. RIKTIGT NICE men kanske inte riktigt uppfyller komfortkraven för längre vistelser i sängen, tex 8 timmars sömn? Man spänderar ju ändå jävligt många timmar i livet på att sova i sin säng så då kanske det är värt att slänga upp några tusenlappar för att hålla sig kropp något fräschare.

Nepp, nu vill jag bli frisk iaf, seriestarten börjar närma sig och som nyblivet b-lagsproffs så har man inte tid att ligga i sjukbädden :)

får se om jag kommer på nått vettigt och roligt att skriva nångång :P

hoppas ni tappra läsare har det bra i kylan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0