ooops,

Råka tänka på min fantastiska blogg idag och det var ju inte igår direkt som jag skrev här. :P
Men äntligen så närmar sig sommarn och idag är det faktiskt bara 206 dagar kvar av detta året, vart tar dagarna vägen?
Mitt liv rullar nog på som vanligt för de som undrar och "magister" Fredrik är älskad av alla elever! Vilken vikarie-karriär man gör! Tyvärr så har jag väl inte så mycket vettigt att skriva här så därför har det la inte blivit uppdateringar men jag tror allt att dom stackarna som kikar in överlever. Sommaren är snart här och massa spännande kommer nog att hända.
Eller det är ju rätt gött att uteserveringen på strandgatan har öppnat samt att Johan har riggat sin hängmatta! Helt klart den bästa platsen just nu när solen skiner. I lördags så slog man ihjäl några timmar på Strandgatan och Johans balkong som resulterade i att man brände pannan och snoken lite lätt.
Fast kom just på att jag fått tag på lägenhet nu äntligen!! :D Känns riktigt gött, ni som inte vet detta får reda på det nu iaf, UNDERBART!!! bottenvåning och en lite altan så att man tydligen får grilla sägs det! :D
Det var väl allt för nu, vi får väl se om man uppdaterar lite bättre nu i vår och sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0