Måndag och sol!!

Japp idag har det vart en helt underbar dag. Sol och värme, kan inte bli mycket bättre.
Börja dagen med att åka mot Ulvön och testa fiskelyckan för första gången detta år men det gick ju åt helvete. :P
Den där jävla halvsöringen gör väl allt för att hålla sig undan mig när jag slänger i dom mest fantastiska fiskedragen som finns. Mycket märkligt! Vi höll la på i 1,5-2 timmar sen tröttna vi och slet av oss på överkroppen för att jobba fram lite go bränna. Även detta tröttnar vi på och beger oss mot Trollis igen. Tror ni inte då att en jävla flugfiskare langar upp en STOR FET JÄVLA ÖRING!! Fluga är fanemej fusk!
Nog om fiska nu, väl hemma ringde jag Linus "emre" Pettersson och tro det eller ej men jag fick med han på en ritkgit go löprunda runt slussarna. blev ca 6,5km :) helt okej för att inte ha vart ute och dragit löpet sen i januari nångång. Sen hem å slänga i sig lite mat för att orka med ett litet lätt gym-pass och efter det hänka jag även på farsans rutt till slussarna och tillbaka. Känns som jag kanske gick in lite väl mycket för träning just idag men det känns rätt fint att ha gjort en mördardag i träningskläderna! :)
Nu har jag just slängt i mig lite pastasallad å gött bröd med brieost.. Känns som dagen e toppad och borde väl lägga mig för natten snart innan nått dumt kommer och örstör denna dag som har vart helt underbart härlig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0