vinter

hej allihopa..
det var ett tagsen som jag bloggade nu och nu när snön har landat och verkar vilja ligga kvar så får man blogga lite. :P
Varför ska det komma så här mycket snö? lite väl överdrivet mycket. Har faktiskt vart ett par dagar utav kaos tack vara snön. Kanske inte just för mig men för andra och inte minst i trafiken. Men det är ju sant att det blir lite ljusare, man blir lite piggare men usch vad kallt det börjar bli.. Drömmer mig tillbaka till sommaren med bl himmel och man ligger å steker i båten och fiskar utan krok så att ingen fisk kommer å stööör. Saknar verkligen värmen och sommaren men förhoppnignsvis så är vi snart där igen men innan dess så ska vi hinna fira jul, nyår och spändera några dagar uppe i sälen i januari. :)



Förra veckan fyllde jag 24år, jag börjar verkligen bli gammal :S vart ska mitt liv ta vägen? Kommer jag bli det jag vill bli? Den som lever får se :P
Måste tacka alla underbart härliga vänner som jag har fören mycket trevlig lördagkväll med lite firande!!!
Utan er hade jag inte vat mycket till världen!! =) Tack för alla fina presenter, drycker, kort med mera :)

Nu är det dax att förbereda för kvällens överaskningar!! :D

ha de fint så hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0