trött

 ligger i min säng och är mer död än levande känns det som.
var väldigt nära att somna på jobbet idag och det hade ju vart så fruktansvärt gött att skita i allt och bara lägga sig ner över ett bort eller nått. trodde verkligen inte att jag skulle orka med hela dagen.
men jag kom hem hel och väldigt trött, la mig i sängen och stensomnade. men nu ligger jag fortfarnade kvar här bara för det är så fruktansvärt gött.
2 veckor kvar tills semestern snart iaf. det kommer ju bli hur gött som helst.
fan vad jag längtar efter sola,bada, fiska, båta, glida, chilla och steka :P


WAAAAAAAAAAAAAAH:S kom just på att kraftprovet är nästa fredag. OPS, helvete larsolof.
jaja de löser sig nog får vi hoppas :P

ha de fint folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0