längtan

shiiit, 2 dagar kvar tills semester. fruktansvärt gött men ack så långt bort!!! Att dessa kvarvarande arbetsdagar ska kännas som en evighet är jag inte alls förvånad över iofs. Men nu har man ju ändå gjort halva veckan så det borde ju rulla på hyfsat fram tills helgen. SEDAN BLIR DET SCHTEEEEEK på kusten om vädret vill vara snäll mot mig :)...Möjligtvis ta båten och åka runt massor vilken man sällan gör.
Kom på att semestern även börjar tok-bra.. LÖÖÖÖN både på fredag och måndag, kan det bli bättre? Har folk förslag på vad man kan göra på sin semester för att få sig ett gött sommarminne så skriv gärna ett inlägg.
Jag själv har ju en, två eller tre vassa förslag med vet ju inte om någon är lika pepp på det som jag dvs.
typ vandra, road trip (åka dit solen är som bäst), dra en randomresa utomlands. Ja jag vetefan vad som händer.
Hoppas på bra väder och mycket skoj med vänner iaf :) (sägs att dom dära börje å malin ska flytta igen, lär bli skoj)


Idag har jag gjort nått jag nästan aldrig gör.. JAG BETALADE RÄKNINGAR I TID!! :P
Känns lite konstigt får jag säga, 1,5vecka-1,5månad före sista datumet :S helt sick. men gött å slippa tänka på de sedan när det blir semestertider och bara njuta av livet i 3 korta veckor.


ne fasen, nu ska jag försöka att fortsätta hålla mig vaken och hoppas att jag somnar tidigt ikväll, blir ju en hästedag på firman imorn i den underbara värmen..

ha de fintish...

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 10:26:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0