sportarN

Tja tja,

Då har man just vart och lirat 1timma innebandy och jag råkade ut för en insident, inte bra att alltid ge 100% för att få tag på den där lilla jävla bollen med massa hål i :P. men men det är bara att vila för kl 20:30 är det dax för handbollsträning :)
Hur dumt det än låter så hoppas jag på att det blir lite fotboll på träningen, vore göttt att bara latcha runt lite å ha sköj innan den allvarliga träningen börjar och kanske med fokus på saker som vi ska trycka extra på inför det lilla halv-derbyt mot Nossebro på fredag i just Världsmetropolen Nossebro. :P Vad har dom i Nossebro egentligen mer än en marknad lite då och då? hehe

Vad har man annars gjort idag då? En sväng på stan, ams och har jag ju åkt på uppdraget av damlaget att kolla vilka av herrarna som vill med på festen på lördag så jag har kollat runt och slutsiffran blev 13, oturs siffra kan ju bara betyda att det kommer bli succé när jag är med :D 2 saker som bringar otur kan ju bara ta ut varandra så att det blir en grymme kväll!


Nae nu har jag inget mer att dela med mig av tyvärr. Lite små trött i huvvet så jag orkar inte tänka riktigt heller.
Men om ni har tur så ska jag nog kunna skrapa fram nått intressant tills imorn eller nått :P

TJopptjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0