Lucia

Japp då var det bara 11 dagar kvar till julafton. Tiden har gått sjukt fort och jag har ingen aning om vad jag ska köpa i julklapp till folk. Jag har även inte fått i mig någon lussebulle utan saffran idag. KATASTROF!!!

Igår var det en jädra massa handboll för hela slanten,
Kfum-dam förlorade tyvärr
Kfum-herr vann och stärkte sin serieledning och vägen mog div2 luktar mycket smarrigt får jag säga
Och Kfum-herr U torska även returmatchen mot nossebro med 4 mål :(

Varför kan vi inte hålla ihop ett bra spel genom en hel match mot lite bättre lag? Ligger under kommer ikapp och förbi och sen tappar vi inte. Blir så irriterad på detta.
Imorn är det dax för match igen hemma i borgen mot Skara U. Vann senast mot dom och förhoppningsvis ska vi plocka 2 poäng även imorgon.

Ikväll är det lite fika för dom spelarna som har vart med och kämpat sig igenom de flesta fysträningar så det ska bli trevligt. Lite gött att krapra på och lite gött tjöt är aldrig fel.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-13 @ 20:17:46
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0