Fredag och helg!

God morgon på er...

Då var det fredag igen och dom som känner mig vet vad fredagar betyder så jag behöver nog inte gå in djupare på detta, men en sak som är säker är att denna helg kommer troligtvis inte blir lika bra som förra helgen.
Saknar KFUM-festen men va fan, det kommer la fler tillfällen :)

Strax ska jag knalla iväg till ams och fylla i ett papper som jag gör varje månad den 10:e så man får pengar från försäkringskassan i tid :P
Troligen blir det väl en lunch med syrran annars vet jag inte vad som händer idag, kanske nått telefonsamtal och eventuellt innomhusfotboll och innebandy ikväll beroende på hur man mår och så.

Söndag 18:30 spelar KFUM-herr U-lag mot Nossebro så kom ner till Ä-borg och kolla!! Ett tufft och spännande derby som Nossebro lyckades vinna förra veckan i deras hemmahall med 29-25 så det ska bli ändring på detta på söndadg!!

Ha det bra så länge så hörs vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0