9december2010

Morrn morrn!!

Då var det dax för Christer Sjögrens Julkonsert ikväll i Älvhögsborg och som den lyckigt lottade jag är så ska jag infinna mig i borgen kl 14:00 för att bygga en scen åt vår allas Christer Sjögren.
Undra hur detta ska gå!! Visst jag e rätt händig av mig och det borde gå galant men man vill ju inte läsa i tidningen imorn att scenen var vardelös... :P
Och sen vid kl 22 kväll så ska jag plocka undan stolar och sånt efter konserten så det blir fullt upp.
Vad gör man inte för sin handbollsklubb så att klubben kan få in lite extra cash!

Nu blir det väl snart dax att fixa lite korvstroganoff till lunch och annars blir det la bara att ringa några samtal idag oxå... Gött att det händer nått i ett arbetslöst liv så att man slipper ligga hemma och fundera ut själv vad man ska greja med varje dag.

Nästa vecka är det dax att kila på infomöte hos vikariecentralen så kanske kan det släppa lite efter det så att man får knega lite :)

Det för vara allt för denna gången!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0